vrijdag 12 mei 2017

Tall Cake voor De Hobbyboerderij


Goedemorgen beste blogvriendinnen,
vandaag heb ik voor jullie een kaart die ik voor De Hobbyboerderij heb gemaakt met een stempel van Penny Black "Tall Cake"
Ik heb dit meisje met de enorme taart ingekleurd met distress inkt

Good morning dear blog Friends,
today I show you a card which I made for De Hobbyboerderij with a stamp of Penny Black called "Tall Cake"
I've colored this girl with the huge cake with distress inks


distress inkt:
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, victorian velvet
schort, muts en schotel (apron, hat and plate) - black soot
haar (hair) - antique linen, vintage photo, walnut stain
achtergrond (background) - antique linen
grond (ground) - vintage photo
taart (cake) - antique linen, vintage photo, chipped sapphire, picked raspberry, bundle sage
jurk (dress) - picked raspberry

materialen (supplies):
stempel (stamp) - Penny Black "Tall Cake"
papier (paper) - Maja Design Sofiero,  Maja Design Monochrome, Bazzill roze, Glitter ivoor
basiskaart (base card) - Crealies CLNestXXl60
randen (borders) - Joycrafts
mal taart (die cake) - Joycrafts
knoopje taart (button cake) - Dress it Up
Doodlebug Design inc. "Spring"
parels (pearls) - Nellie Snellen
bloemen (flowers) - Wild Orchids
lint, kant


Een fijn weekend toegewenst
Have a lovely weekend



5 opmerkingen:

sjanie zei

Leuk kaartje, Gretha.

Groetjes, Sjanie

Bunny zei

This is very cute and looks yummy. I'll take a layer, please. The one with the most frosting.

Jose zei

Wat een mooie kaart. Grt Jose

jolanda zei

Geen idee of je dit nog leest want het is natuurlijk al een wat ouder berichtje, maar ik wilde toch nog even zeggen dat ik vind dat je dit ook weer erg mooi ingekleurd hebt. Zó leuk met al die stipjes! Doe je dat gewoon met je penseeltje?
Ik heb eindelijk deze hobby weer opgepakt na een poos eruit geweest te zijn en ik kom allemaal nieuwe dingen tegen... heel leuk! Op dit moment ben ik weer heerlijk zelf aan het kleuren gegaan met Distress inkt en het gaat best goed. ;-)
Wat ik eigenlijk nog het moeilijkst vind, is het maken van de kaart wanneer het afdrukje ingekleurd is. Daarvoor probeer ik inspiratie op te doen hier op jouw blog want jij bent er heel goed in! Je had mijn buurvrouw moeten zijn want dan had ik af en toe even kunnen spieken! 😂😂

Gretha zei

Dank je wel Jolanda, wat lief om dit te zeggen. Ik doe inderdaad de stipjes zetten met mijn penseeltje. Wat fijn dat je deze hobby weer hebt opgepakt, kleuren geeft zo heerlijk rust en ontspanning.
Zeker jammer dat je mijn buurvrouw niet bent, vind het altijd zo leuk om dezelfde hobby met elkaar te delen.
Lieve Groetjes Gretha